Tuesday 1 January 2008

New Year



2008 nu är det bara att titta framåt.

tid bara flyger iväg, och jag måste ta vara på den tiden jag har.

jag ska satsa hårt på mina hundar i år, jag hoppas för deras skull att jag lyckas. jag ska inte bry mig om vad andra tycker och tänker, det är slöseri med energi.

another year in front of us and the faster they just slip away, time goes faster the older you get and i'm going to relish every moment i have.

i'm going to focus on my dogs and hope they do well, i'm not going to bother about what others think and say because it's a waste of time and energy. i'll do my thing my way and if i dont succeed then i have only one person to blame MOI!

Happy New Year to you all

2 comments:

Anonymous said...

2008 började med snö i Hässelby. Yippee sa hundarna. Det var inte riktigt lika illa med fyrverkerierna detta nyår. Roscoe struntade i det och Witchy kunde jag lugna med frolic (hon är glad i mat min lilla hund som tur är).

Jag tycker du är så duktig med dina hundar och energisk till tusen. Och vad jag kan läsa i resultatlistor och från nöjda valpköpare så blir det jättefina valpar efter Liz. Ska det bli valpar efter Don igen i höst?

Lycka till i 2008.
Cathy

Anonymous said...

GOTT NYTT ÅR GAIL! Önskar en annan hårdsatsare. Klart man ska våga gå sin egen väg med sina hundar. Lyssna på folk som stöttar dig, det ger energi. Go for it, girl!
Meril.