Saturday 12 January 2008

Happy Birthday

idag den 12 januari fyller första kullen 2 år. jag är mycket stolt över min första kull och deras husse/matte. 4 stk HD fri, 2 stk GDK Vallhund. Alla kan och vill valla djur.
jag och ylva/sid åkte till yngve och maggan och firade med vallning i regnet och sedan en mycket god soppa med hembakad bröd och en äppelkaka till efterrätt. Vi satt länge i köket och pratade om ditt och datt, mycket om träning och tävling. på väg hem hämtade jag tes som ska vara här för träning. jag har erbjudet amanda att träna henne och godkänna henne sedan, och det är kostnadsfritt eftersom det är min egen uppfödning.
imorgon kommer irene och dot och nästa helg kommer ylva-sid yngve-lyn irene-dot och tes och jag

2 comments:

Anonymous said...

Hej
Va kul det var och träffas och träna,tänk att min lilla pärla redan är två år. Vi ses nästa helg.
Grattis alla Sids kullsyskon!!!
Ylva o Sid.....

Anonymous said...

Grattis alla storebröder och storsyrror! Önskar Lilla Nap