Monday 31 December 2007

happy new year


vad hände 2007 ?
ingenting speciellt, jag blev ett år äldre, lite klokare kanske!
jag har tävlat med alla 3 hundar med div. resultat.
vad händer 2008 ?
det är tur att man inte vet !
jag ska försöka att hålla mig så frisk som möjligt så att jag kan vara med så mycket som möjligt. jag har planerat lite tävlingar för alla 3 hundar och det blir Liz sista kull till hösten. jag tycker att det räcker med 3 kullar på en tik.
jag har andra planer med fåren, den flocken som jag har nu ska bort efter sommaren och jag ska köpa M3 klassad leicester eller gotlands får.
as kjell and i are so boring we won't be awake when the clock strikes midnight. we wish you all a happy and healthy new year.

5 comments:

Anonymous said...

GOTT NYTT VALLÅR!!!
Vi hörs och syns snart..
Hälsningar Ylva o Sid...

Anonymous said...

Ett mycket Gott Nytt År önskar önskar Sue och hennes familj

Anonymous said...

Happy New Year to you and Kjell and your dogs too. Witchy and Roscoe wish they could visit you now and get away from all the morons with fireworks down here (and see some sheep of course, in their view, not enough sheep around here:-).
Hopefully it will be less fireworks than last year.

All the best from Hässelby

Anonymous said...

Gott Nytt År!
Önskar Helena, Jimmy, Skip och Nap

Anonymous said...

Gott Nytt År på er!! Vi ses nästa år, såg att du skulle komma upp hit och tävla. Kul!!
Mvh Linda