Wednesday 19 December 2007

red sky at night shepherds delight


nu har david och christian åkt hem och det är så tyst här hemma.
vi har haft några riktikt fina solnedgånger och david bruka säga "ooh farmor vad det är vackert" det ser ut som det brinner
nu har jag lagt in anmälningar till tävlingar 2008!!! jag är så tävlingssugen. jag är en sån människa som måste planera långt i förväg. jag tror att det är lite "autistiska"drag som dom flesta har. jag ska försöka att tävla så mycket jag kan nästa år och på så många olika ställen. man vet aldrig när livet tar en vändning som gör att man inte kan bara gå ut som vanligt.
bobby came and collected david and christian today and i can tell you it's really quiet here now.
david said the other day when we had a really colourfull sundown "oh nanny it's really beautiful" this picture was taken around 3 o'clock this afternoon. it looks like there's a bushfire somewhere.
i've entered my dogs in lots of trials for next year. i can't wait to start trialling again. i've entered them all over the place, different classes and different animals. both sheep and cattle. i'm going to concentrate on cattle with don but at the same time do as many trials as possible with all 3

3 comments:

Anonymous said...

Nydelig bilde,barnebarnet ditt har helt rett..det ser ut som det brinner:))

Anonymous said...

Vilken vacker solnedgång! Vad roligt att du ska komma hit upp och tävla! :)
Jag har bytt användarnamn på min blogg, så det blev en ny address.
Här kommer den!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=Skip-Nap

Anonymous said...

Haha du är alltid steget före du :)
God Jul på er alla där hemma nu!