Thursday 6 March 2008

sunshine

vilket underbar väder vi har haft idag. skinande sol och klar blå himmel. jag skulle ha åkt till udden idag men jag kände mig lite under isen och stannade hemma.
det kommer flera hundar imorgon och ska träna. Yngve-Lyn Ulla Karin-Ben Erika-Lex och jag kör Liz och Don. Nap har ett litet sår på en trampdyna och ska stå över träningen.
Jag måste peppa mig själv till att gå ut och träna. Jag har tittat på tävlingskalender och är inte riktigt sugen på att tävla ännu. jag tror att det blir bättre när jag har träffat min bror, längtar dit. om exact 2 veckor är jag hemma hos honom. :0))

3 comments:

Anonymous said...

JA vad trevligt att du ska komma hit upp och tävla!! Ska bli kul att se Nap´s mor å far :) Ha en trevlig helg!!

Anonymous said...

Ja, vad kul! Jag kommer jättegärna och tittar! Vilket datum, och var är det nånstans?

Anonymous said...

Har varit ute och vallat med lilla Sue några dagar nu, och hej vad det går. Hon är en liten tuffing, som kommer att ha en skönt stil, lik en svart pil....Men mest älskar hon att mysa i knät:-)
Nina