Saturday 29 March 2008

home again

äntligen hemma. tillbaka till min egen säng, min egen tempur kudde. jag har verkligen saknat kudden iallafall.
idag var jag ute med hundarna. alla fick var sin flock och en lång promenad. jag vet inte vem som har sämsta kondis, jag, fåren eller hundarna. det känns iallafall att det är dags att sälja mina träningsfår. jag har haft samma djur i minst 3 år och det är inte roligt. jag ska åka över till ivarshyttan och träna hos ingrid, det ska bli kul.
jag har just pratat med julie och alan (mina syskon). julie köpte biljett till oman dagen efter jag åkte hem till england och hon sitter nu i 35 graders värme där borta. alan mår inte så bra. har ont och kräks av hans medicin. :0((

1 comment:

Anonymous said...

Välkommen hem. Du får väl packa in hundarna och komma över till oss nå´n dag då.

Ha det gott
Ann och Peg