Monday 24 March 2008

hillside shepherd

varen har kommit till norra england, paskliljor, primula, rodhake och massor med starar.
det finns stora backar bakom huset dar faren gar pa sommaren, snacka om att jag ar sugen pa att kora hund. jag ska rabies vaccinera mina hundar sa fort jag kommer hem
jag hittade en kanal som heter "horse and country" pa tv n. det var ett program som hade titeln "come bye" och kan du gissa vad det var for program? jag sag welsh nationals 2007. jag onskar att jag hade den kanalen i min tv

4 comments:

Anonymous said...

Ni måste ha haft tur och undgått snöovädret som varit i stora delar av UK då. Låter härligt. Här har det snöat i flera dagar och inatt var det minus 13 grader. Brrrr.

Kanske vi får möjlighet att åka till UK i år och valla lite. Båda mina busar är ju färdigvaccinerade och stolta pass innehavare. De åker nog gärna med dig också om du vill iväg redan nu :-)
Hälsn
Cathy

Anonymous said...

Hey!!!!Nice pic!!!! :-)
Vart Mirk ngt bra på national då??
kraaam till dig! Lottie

Anonymous said...

Horse and country finns på min tv. Men usch, jag missade come bye. måste genast kolla om det går igen.
Cathy

Anonymous said...

Hej igen,
Kanalen har en website och där kan man se videoklipp från Come bye (nästa program är på söndag)
http://www.horseandcountry.tv/content.asp?PageID=650

Om du fixar Sky Plus får du den kanalen i din tv också, om ni kan få in signalen förståss.

Cathy