Wednesday 26 March 2008

stockholm marathon nasta

vilken pars det var igar. planet skulle lyfta ifran manchester kl 16.45 och som vanligt var jag ute i god tid. da kom forsta forseningsmeddelande. det var snokaos pa schipole flygplats i amsterdam dar jag skulle mellanlanda. flyget till stockholm skulle ga 20.35. vi landade i amsterdam kl 20.05 och da tankte jag, yes det ar inga problem jag hinner till nasta flygplan. dorren gar inte att oppna, stress stress efter 10 minuter ar jag ute som en pil och springer som en galning tvars over flygplatsen, igenom pass och sakerhetskontroll, 5 minuter kvar!!!!! jag har inte sprunget sa fort pa den sista 30 aren iallafall. jag han till flyget med 5 minuters marginal. men det varsta var att flygplanet som jag akte ifran manchester i stod bredvid den jag skulle till stockholm i !!!!! jag hade sprungit som en dare fran nedre vaningen till ovre vaningen via hela flygplatsen.
nu ar jag hemma iallafall och det ar bara att satta igang och trana hund till helgen. jag ar kvar i stockholm och jobbar onsdag till fredag

1 comment:

Anonymous said...

hej Gail det verkar ha varit en hetsig resa.
Kul att du är hemma igen
ha det så bra