Sunday 16 March 2008

dogs more dogs and even more dogs

vi har haft fullt upp i helgen med träning av olika hundar.
det var stora fältet i lördags med blandade resultat. jag tror att ben var störde av att david sprang omkring och busade och han kunde inte koncentrera sig i börja. det blev samma sak för lyn men hon var mycket bättre på slutet. nap och don fick göra lååånga hämt, drygt 500 m. mycket nöjd med dons vänster och mycket nöjd med naps också. liz var hållhund som vanligt.
på söndag var det delningsträning för irene och myrra, det är bra att mina får är svår att få isär. irene fick jobba länge men det gick till slut. jag fick köra med dot och ben. MYCKET NÖJD med bägge två.
igår kväll skulle jag och mina syskon träffas via internet, synd att det krånglade i england. jag fick vänta tills kl 23.00 innan jag kunde kontakta systern på new zealand. allt bara bra med henne. min bror ska åka hem på tisdag och börja cellgiftsbehandlingen och det betyder att jag kommer inte att träffa honom :0((((((((((
det viktigast är att han kommer igång med det än att vi träffas iallafall.
nu är jag SLUT I RUTAN
catch you later

3 comments:

Anonymous said...

Glad Påsk önskar vi i Viätt.
/Nina

Anonymous said...

GLAD PÅSK!
Önskar Meril, Twix & Helga

Anonymous said...

Önskar en alla en Glad Påsk och ett STORT tack för senast / Heléne och Lexa