Sunday 3 February 2008

:0(

jag har haft kontakt med min bror i helgen. han har varit under behandling för cancer. han bor i oman och det är ganska så annorlunda när man är sjuk. han får ett recept för strålnings medicin och sprutar sig själv varannan dag. han har varit under behandling ganska länge nu. han hade tumörer under årmhålan och nu har han fått vid bägge njurar. han ska fortsätta med medicinering tills vidare. han ska på återbesök om nån månad för att scanna hela kroppen för att kolla läget.
han har varit yrkesmilitär i över 25 år och var nere i kuwait när det var gulf kriget i början på 90 talet. han berättade då att han hade aldrig ätit så mycket tabletter, fick mot alla möjliga sorters sjukdomer som skulle kunna användas i en eventuell biokrig. det kan vara det som spökar nu.
min syster och jag har bestämt att vi kommer att åka ner till honom om nästa resultat visar att det inte blir bättre. han är bara 51 år och har en liten dotter på 5 år. han är min lillabror och vi älskar honom väldigt mycket. det är så sorgligt tycker jag

6 comments:

Anonymous said...

Vad jobbigt det måste vara, att ha någon som är sjuk så långt borta. Jag hoppas han blir bättre. Vi håller tummar och tassar här i Hässelby.

Vilken tur dina valpköpare har som får så jättefin hjälp och support. Och det låter ju som om alla Liz valpar blir fina vallhundar. Blir det Don valpar nästa kull också?

Hälsn
Cathy

Anonymous said...

Hi,
thanks for your comment in my blog about the öres diff. I normally use that 3740 too. I know what this diff is about now, it stems from an invoice from the UK that you don't pay any VAT on, but you book VAT in and VAT out so to speak, VAT that you will earn if you sell the stuff on. And I corrected the amount of the invoice verifikat (whatever that is in English) but not on the "momsöverföring" at the end of dec) not sure if I can correct that in retrospect. I will let the accountant fix that I think, or call the support at Björn Lunden Information tomorrow. They are very good.

We have had snow today, but it seems to be thawing away already.
Cathy

Anonymous said...

Hej Gail!
Ja varsågod,det är bara att ta de bilder du vill på Nap.Jag har förminskat dom ganska mkt,så vill du ha dom större så säg bara till.Han är en riktig läckerbit!=)

Ha det gott!
Mvh Ann-Charlotte

Anonymous said...

Oh, så tråkigt med din bror. Åk och besök honom så snart Du kan. Min lillebror bodde i Schweich (som ju ligger närmare), han bad mig komma och besöka honom över julen. Jag tyckte inte jag kunde göra det och dagen före julafton, dog han plötsligt, 39 år gammal. Jag har alltid ångrat att jag inte for dit. Din bror behöver dig säkert, oavsett resultatet av proverna./Mona

Anonymous said...

Fyyy, så tråkigt med din bror.
Hoppas det vänder för honom och att ni kan träffas och umgås i många år framöver.
Tack för grattiset, det står nog inte på förän jag kommer i kapp dig. ;)
Heléne

Anonymous said...

Hej! Inte alls roligt med din bror. Det gör ont i hjärtat bara att läsa detta.

/Helena